Underbara Torsdag!

Schvimmade lite innan byttan. Insåg att det kommer bli ett helvete att simma 80(!) längder på idrott B. Jag tror jag simmade 20 och det tyckte jag var jobbigt. Vill inte tänka på hur de sista 20 skulle kännas isf... ehe
Laggan gjorde debut i butiken idag. Och han lär ju inte skriva om det själv så jag skriver att det gick bra för honom. Han fick nog en semimilf på kroken också, hon provade nämligen två par pjäxor i 30 min och sedan skulle hon kolla på allting som fanns typ... ehe. Kan vara så att det var mig hon ville åt, eftersom hon var sista kunden hängde jag på och hjälpte till(försökte hetsa ut henne).
Fan kul som faen att jobba på byttan alltså, kan knappt vänta tills snön kommer! Blir ju så jävla sugen när man går och klämmer på grejer dagarna i ända.
Bokat biljett till Hufvudstaden(ja, nu igen). Borde försöka skada fingret oftare, väldigt praktiskt med så mycket ledig tid som man kan spendera med sitt blonda yrväder till flickvän.
Får se om jag tittar förbi alpingaraget i helgen och kanske inhandlar lite utrustning inför vinter, gehehe.
Nu ska jag dejta Anders. Känner mig lite hotad, han är med olika brudar varenda gång jag ringer numera...
Bada är kul men jag föredrar att planka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0