Frustration

Ännu en frustationsfylld volleybollträning... men jag skötte mig bra idag. Skällde inte på någon, sparkade inte på något, tog bara skiten duktigt i prutten. Står och stampar på samma punkt just nu, no matter how hard I try. Men men, det går väll över tills jag gifter mig.
Idag har jag verkligen funderat över vad fan jag håller på med egentligen?
Tre lektioner i skolan. Antal lektioner som jag kände var värdefulla för mitt framtida yrkesliv: 0
Men postivt är ju att jag har klarat en fjärdedel av projekttiden, vem sa att jag är bitter?
Jag är nog bara måndagstjurig.
Men vet ni vad de betyder?
Att jag kommer vara sjuhelvetes glad imorrn.
Bitches.
Ladies, please control your orgasms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0