Godmorning Gökhem

Åh vad Jg gillar sovmorgon! Ligger här och demonstrativt blundar mig igenom morgonen bara för att inte få så mycket solljus i dem att hjärnan i ser att det är dags att gå upp. Så nu ligger jag här 10 i 11 och kommer väll undra vart min lördag tagit vägen men, BMI.

Igår så var det lite "återträff" med massa floby-giedingar. Vi tryckte in 18 pers i en liten tvåa, bara det är ju en smärre bragd. Vi käkade tacos, kollade på bilder och film från våran kabaré som vi gjorde i 9:an. Den kabarén var bannemig något att hänga i granen, jag var ju nästan bra som bonne till och med(ehe).

Idag hade jag tänkt göra följande:

1: Gå upp
2: Åka till stan
3: Köpa nya hängslen och ev. fluga.
4: Tvätta o vaxa bilen
5: Klippa gräset(kan eventuellt helt överta punkt nr 5)
6: Trimma skägget
7: Fiesta i Skövde med Wolff-pack

Så, då vet ni

Ps. Om ni inte visste vet nu snart att jag har en flickvän med förmåga att bli bajsbrun på sommaren. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0