Goes

Åh herregud. Så känns det just nu.
Försökt ladda upp ett synnerligen välkomponerat inlägg med tillhörande bild från mobilen hela morgonen men det känns som det inte är meningen att jag ska kunna ha en fungerande blogg-app...
Ialf så tog jag tåget från Stockholm 08.11 imorse.
Och bara för att få lite perspektiv på saker och ting så anlände bussen till Fridhemsplan 03.53 imorse... då kom vi alltså hem.
Så jag är lite seg, men det kunde varit 4Ö resor värre!
Nu ska jag bara åka till Floby och spöa skiten ur några gamla Habo-nissar. Och sen ska jag vila/sova/ta igen mig.
Dock hänger en del skoluppgifter över mig... och det känns inte alls kul. Inte kul alls.
Men det som inte dödar det härdar I guess.
(Jag tar ingenting om kvällen för jag ger mig faen på att jag ska kunna publicera det där jävla inlägget från mobilen någon gång!)
Puss.
(Tänk om jag bara haft en pigelin nu...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0