HÅÅÅÅL

Jag gillar inte hål(no pun intended).
Speciellt inte de från 08.50 till 15.00.
Men jag har ju hittills fått klart psykologin och bara en timme har gått sedan lunch! Och innan de hann jag gör ett helt ok gympass, kändes faktiskt oväntat bra!
Nu sitter jag och lyssnar på Brunchrapporten och väntar på ett väntat(trevligt) samtal.
Sedan tänkte jag försöka läsa lite samhäll(prov imorgon känns gömen(skjut mig))
Om man kanske kunde få med sig någon att äta en kanelbulle eller två... det är ju faktiskt KANELBULLENSDAG IDAG!
Ett fyrfaldigt leve för jäst, mjöl, socker, kanel(och gud vet vad det mer finns i bullar)!
HURRAHURRAHURRAHURRAAAAAA!
Fortsätter på old-school bilder, gosigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0