Håll i hattjäveln!

Nu du din gamle indian, nu snackar vi livskvalite/njutning på hög jävla supernivå.
Började 9.55 idag, med-grund. Som tidigare nämnt gick vi igenom min barndom(astma) och vi toppade av med lite av min tonårsperiod(mykoplasma). Tänk vad mycket tid jag spenderat på sjukhus ändå...
Sedan gick vi på historian i två minuter, kunde gå direkt eftersom det var meningen att vi skulle jobba med den uppgift jag gjorde färdigt förra veckan, så jävla bra är jag.
Så då kunde jag gosa i cafeterian innan engelska-provet, vilket var lätt. Eller ja, inte svårt ialf. Så det var la gi.
Sedan på vägen hem fick jag den smått geniala tanken att jag skulle bada lite(jag menar jag har ju för fan kort på BADET, då säger det ju sig självt att man måste BADA!) då min kropp inte hade klarat av ett till träningsvärk framkallande pass i gymmet så kunde jag lika gärna gosa lite innan jag skulle hämta Pia på kvällen. Så jag samlade ihop de mest ökända badarna inom 4Ö mils omkrets och vips så stod vi där i duschen allihop och njöt av våra inoljade kroppar... eller ja, vi duschade ialf.
Jag, Lagg och Anders lekte som bara vi kan. Plankade, hoppade, badade, bastade och som alltid avslutade vi med att efter-bad-fika på donken, underbart.
Nu sitter jag här, nybadad, nytrimmad och njuter av underbara bilder, episk musik och den smått fantastiska insikten att Pia kommer inom mindre än en timme får mig att tro att detta förmodligen kan ha varit en av de bättre fredagarna i mitt liv. Topp-tre no doubt ialf... och då kan ni ju tänka på att jag inte ens fått krama qvennan än. Då seglar vi nog upp i topp på dirr. Där ni. Av de 936(ca) fredagar jag upplevt i mina dar så är detta den bästa. SCHBÄM.
Livet känns som ni kanske förstått jävligt askalas. Imorrn är det högskoleprov(semikul) och sen är det ett underbart lov som väntar, AWESOMENESSNENENSNNSFFNSN.
Så jävla taggad att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Livet är underbart, tänk på det. Puss
src="https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1846564/images/2011/dsc_0004_172476659.jpg" alt="" class="image" />
Vi kan det här med att bada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0