Ja... Hej

Nu ska här göras lite ordentligt bloggande!

Lyckats få ett sånt häringa gulligt hål på ca 4 timmar nu igen... så jag tog tillfället i akt att åka hem och göra lite onytta.

Men som vanligt tog det mig ca en timme att gå från mitt skåp till bilen, det finns många störande moment på vägen. Cafeterian framförallt brukar vara en fälla jag går i. Sätter mig vid ett bord och pratar skit(läs umgås på bästa sätt) med några kära vänner, som snabbt brukar följas upp av några andra och så håller det på så tills det gått någon timme. Sen måste man gå in och prata med Pelle om något och då fastnar man där med. Då brukar det oftast, förvånande nog pratas ännu mer skit än uti i Cafeterian, gosPelle. Känner redan nu att jag kommer sakna allt detta sociala med skolan något OHYGGLIGT mycket. Det är det bästa jag vet. Typ.

Men nu till något helt annat.

Imorgon är det INTERNATIONAL SUIT UP DAY. Så kostymen ska på, inga men, gör det bara! Känns som att det blir grå kostym, grå fluga men skjortvalet är inte riktigt spikat än... frågan är om man ska gå casual eller freaky...

Eller ja, i mitt fall är det väll snarare hur freaky?

VÄDRET!
Det är ju nästan så att jag skulle kunna gilla hösten. Lagom för att man ska kunna ha på sig jacka, halsduk och mössa men inte så kallt att man dör om man inte har den knäppt eller har handskar. Ingen större värme i solen men den klarblåa himlen gör sitt för humöret ändå.

Kommer på mig själv att jag nu sitter på firefox, IGEN, trots att det cepar. Vanor är inte roliga.

Roade mig med att ta lite bilder och gör ett novist försök till collage i Picasa... kunde blivit bättre, helt klart.

Men alla vi barn i början.





Points for tryin atleast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0