Ljuva söndag

Så, nu är ännu en bakissöndag snart till ände. Och med facit i hand så har denna varit riktigt bra.
Vaknade upp vid 10 av att en liten svart hårboll vid namn Håbbe krafsade på dörren, blev lite gos med honom innnan jag åt frukost tillsammans med Svärmor och Torsten(den riktiga torsten, alltså inte torsten). Sedan så låg jag i soffan och tittade på skräpiga tv-serier några timmar och tog mig hemåt vid två-tiden. Tog en välbehövlig dusch innan jag satt mig i bilen igen för att inhandla lite mat. Fläskkött med wokade grönsaker och friterade tigerräkor, pretty much the most awesome lunch ever! Efter jag dinerat färdigt så lade jag mig i soffan för att titta på film(Evan almighty, inte lika bra som Bruce) och efter filmen tyckte jag att jag behövde vila lite... men då ringer Anders och påminner om att jag skulle kollat volleyboll! Men när jag nästan vaknat och nästan rest på mig så säger han: "Äsch, du behöver nog sova, ligg kvar du." Åh, tack för erbjudandet! Så då sov jag i en timme, blev väckt av mat-klockan(Pappa), åt äpplepaj med vaniljsås, satte mig vid datorn, Anders raggar in mig till donken för lite sällskap och nu är jag här igen.
Helt okej awesome dag.
Borde egentligen pluggat språkhistoria...meeeen, jag överlver nog.
Nu ska jag nog slänga på en dålig skräpfilm att somna till, så är jag fräsch och go imorrn. Puss!
Gosiga på donkentoaletten, standard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0