Nytta och nöje

Spenderar lite tid i Sveriges huvudstad. Vad har jag hunnit göra än så länge?

Jo, sova till 10. Äta frukost. Ta en promenad. Äta lunch. Titta i en bok. Äta godis.

Och nu funderar jag på nästa steg i kedjan... det känns som att det kommer bli en liten tupplur. För jag är bannemig trött. Eller så får jag ta och kika på någon film(och somna in till den istället...)

Bäst att ladda upp med energi för sedan lär helgen bli rätt fartfylld när det anländer ytterligare två idioter hit som ska leka och avslutar med en match mot Habo på söndag.

Hoppas bara att jag kan hoppa. Mina ben spelade mig nämligen ett litet spratt igår när vi skulle springa milen på idrott B. Mina smalben bröt ihop, det gjorde ondare än något jag upplevt tidigare. De var så jävla spända att jag helt seriös väntande på att ett muskelfäste skulle slitas av eller något... Såhär kändes det efter ca 8 min.

Dum som jag är fortsatte jag väll att försöka i nästan 30 min till innan jag bröt och började gå tillbaka. Idiot som jag är.



Seriöst. Seriöst ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0