Puss

Ja, men hej hallå bloggeligloggen. Hur mår du? Hur har din dag varit? Hur var det i skolan?
Underbart med sovmorgon till 11.05, underbart att käka skollunch till frukost, underbart att titta på film på psykologin.
Underbart.
En helt okej(nästan mer egentligen) dag. Som sagt film på psykologin, sedan lite kör. Vi började med Forget you(Alltså Fuck you och inget annat, härmed inleder jag mina kupp-planer...ehe), och sedan körde vi Halleluja-kören, det roligaste vi gör på hela året ska vi alltså i år göra twice. THAT'S AWESOME! Avslutade dagen med att gå på Engelskan utan några böcker och utan att ha gjort läxan, bra där Göran.
Hann dessutom med att dra ett powergym mellan kören och engelskan. Dagens ledord var tungt och snabbt. Var helt död efter 40 min, precis lagom med tanke på att det var lite stressigt.
När jag kom hem från skolan fick jag ett ryck och strök varenda ostruken skjorta jag äger, vilket tog ca 1 timme(10 skjortor på 60 min är inte fy skam IMO!), detta var nog främst för att jag ville rättfärdiga mitt uppskjutande av alla bajs-skol-saker som jag borde gjort... Dåligt, fast bra.
Jag och Torsten besökte Flobys stolthet, Thai-vagnen, och till våran stora lycka fanns det vårrullar idag!!! Bra skit. Så nu är jag nästan löjligt mätt och belåten.
Och för att runda av dagen tänkte jag hoppa in i bilen och möta upp med ett gäng Börjes(Anders, Oskar och Agne) för att titta på fotboll. Detta är ju lite utav ett hyckleri då jag själv är den största förespråkaren för hat av fotboll, och i synnerhet då det svenska landslaget, men jag rättfärdigar även det här genom att hålla på Holland.
Lyssna nu på lite jävligt bra musik och ha en trevlig kväll.
Ett riktigt jävla as

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0