Därså, hej igen! Vanliga Victor här. Inte gnäll-om-rökning(fast börjar någon käfta så kommer han på dirr, var så säkra). Tänkte klargöra en sak från det tidigare inlägget, men glömde faenimig av vad det var.
Så...
Idag har vi gjort de sista testerna på projektet. Det gick bra. Började med världens flopp i rygglyften, gjorde bara 200, 115 mindre än förra gången. Eftr det tog det sig och jag höjde mig i allt(om än knappt) i resterande(förutom pull-ups, men biceps orkar ingen med). Roligaste var nog mitt smått guturala vrål när jag körde sista rep:en på knäböjen. Till och med så jag förundrades över vilka jävla ljud jag kan åstakomma, hade vi filmat det kunde det blivit en ny klassiker!
Sedan var det lite språk-historia prov. Gick nog helt okej. Ingen genomklappning och inget mirakel-prov heller.
Imorrn ska vi ha redovisning i miljön, kan gå åt helvete totalt. Efter skolan ska jag träffa mina små älsklings pluffsisnuffsar(Anders och Maria). Maria som jag inte träffat på säkert...ah, det är nog banne mig 4Ö dar sedan. MINST! Hon kanske till och med får en kram om hon har tur... ehe.
Nu tänkte jag kolla färdigt på funny people. En film som hittills varit väldigt bra. Inte för flamsig, inte för seriös, inte för pretantiös(hur fan stavar man det?). Kan bli en framtida favorit. Fast det är klart, ett dåligt slut har man ju sett för... så det är ju ingen garanti att denna ska hålla hela vägen igenom heller.
Kika gärna in på http://manadsdieten.blogg.se/ om ni nu inte redan gjort det! Där finns alla resultat från testerna och en hel drös med gosiga bilder!
Pusspuss
Yeah buddy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0