Sängliggande tankar

Det är lite underligt ändå, det här med att inte kunna somna efter träning. Ialf finner jag det väldigt motsägelsefullt att man efter mycket hård fysisk ansträngning kan ligga här i flera timmar utan att ens vara nära att falla in i den fas som i folkmun brukar kallas för räva-go-sovelse.

Varför?

Förmodligen för att jag brukar proppa i mig en del(mängder) mat mellan 9-10 på kvällen, eftersom jag måste. Sen släpps det säkert lös en hel hop med måbra-hormoner i kroppen som gör mig pigg som en jag vet inte vad.

Så då ligger jag här måndag och onsdag natt och vrider mig som en spole utav högsta kvalité och förvandlar min så oerhört välbäddade säng till något som man tror varit en boplats för ett gäng knull-glada babianer(inte fyllt med diverse kroppsvätskor utan mer stökigt).

Det suger lite. Eftersom kroppen är slut men knoppen är kristallklar som aldrig förr, så som den snarare borde vara under de ca 10 timmar i veckan Ugglan har genomgångar... Men man kan väll ute få allt. Räknar med att ligga här minst en timme till innan jag somnar. FMS, fuck my sleep.

Men för att lätta upp stämningen så fick jag ju maximalt antal rätt på engelskan, gimagömen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0