Sova?

Så, vad har hänt idag?
Jo, vi har spelat match mot RIG C, seriepremiär till och med! Det gick väll sådär, förlust med 3-1 men ändå en förhållandevis jämn och förhålandesvis välspelad historia. Det var väll endast jag som drog ner stastisken lite, men hey, jag var ju kanon på inspiken så det går nog på ett ut!
Efter matchen drog jag med några idioter till Skövde för att hänga och klämma på lite datorer. Dock så fittade Skövde med oss, de stängde 17 och inte 18. Så istället hälsade vi på Linder en snabbis och tog en välbehövd middag på Max... inte okej men vadfaen gör man inte.
Tråkigt att jag inte fick klämma på datorer, vet inte riktigt om jag ska köpa och definitivt inte vad. Men den som lever får se I guess.
Nu tänkte jag titta på någon film innan jag går och lägger mig förhållandesvis tidigt så att jag kan komma upp i tid och träna imorrn. Sen ska jag spendera eftermiddagen åt inlämning i med. grund. och kanske psykologi om jag blir klar, inte taggad. INTE taggad.
Bara 250 dagar kvar, desto mer taggad.
Snö är också kul

Kommentarer
Postat av: McDreamy

Tjoho! 250 dagar! (...plus några år...)

2011-10-03 @ 00:16:02
URL: http://andrewster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0