Stresspress

Nu är det tisdag. Tisdagkväll om man vill vara lite mer precis. Tisdagkväll den 18:onde Oktober 2011 och klockan är just nu 19.29 om man vill vara väldigt exakt.

Sovmorgon idag. Men till vilken nytta? Kändes mest som att den bidrog till att göra mig seg och orkeslös. Dagen fortsatte nämligen som om jag precis stigit upp ur sängen. Vilket är semikul.
Tre lektioner och ett väldigt krystat gympass har jag hunnit med hittills idag. Sedan har jag läst igenom lite inför provet i med. grund. Jag har faktiskt också dillat lite om förhållandet mellan män och kvinnor i de båda forna storkulturerna Grekland och Egypten.
Så nu är det bara historiaprov, samhällsinlämning, miljöprov, miljöinlämning, engelskaläsning och psykologi-experiment kvar i läx-väg.
Imorrn är det skolfotografering, vilket innebär finklädsel. Sedan är det humorhimlen-live på kvällen(så jävla sjukt taggad för övrigt). På torsdag morgon ska jag och linus sitta och titta när morgonpasset sänder från 06.30-10.00 i cafeterian och förhoppningsvis få byta några ord med våra "idoler" (ehe). Fredag så är det dags för inlämning av miljön och på kvällen är det tacos med flobygänget. På lördag har jag lyckats med konststycket att boka in två födelsedagsfirandet. Ett i Fkp och ett i skövde... Sen ska jag nog bestämt sova lite på Söndag.
Det är endel i görningen just nu och det känns som jag har svårt att hålla mig "on top of things" som jänkarna skulle sagt.
Just nu är det helt okej dock.
Men det har varit rätt tungt i övrigt idag.
Nu så är frågan om jag ska hänga lite med Anders(som även han kommit fram till att det är awesome att ta kort på sig själv i innerbakspegeln på traktorn när man "jobbar") och Anton eller om jag ska läsa i min engelskabok och prata lite i skype(om nu ens min jävla dator vill samarbeta) med Pia(min flickvän, kan ni tänka er så tokigt?). Frågan är bara hur fan jag ska kunna välja. Pojkarna lockar med snickerskakor och Pia lockar med prat om bajs, satsumas och apor...
Aja. Bajs på er ialf.

Lyssna och tagga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0