Suited up!

Idag är det alltså International Suit Up Day, deltog självklart på bästa möjliga vis. Skjorta, väst, fluga, finskor och självklart kostym på're.
Ganska melow dag. Dock kändes det förbaskat lång, svenska och med-grund gör sitt, OH såt tråkigt det är.
Gymmade lite lätt istället för att vara med på idrotten då jag vaknade kallsvettig, snorig och gud vet allt. Men som en klok qvenna en gång sa, det går över. Och just nu så känns det som jag åtminstone kommer överleva dagen. WIN!
Det är finmiddag med herrarna Lagergren och Söderholm ikväll(väldigt vad förnäma deras namn heter, tänk vad sketet Göransson är i sammanhanget...), vi ska väll vara lika förnäma som vi brukar. Alltså donken eller pirre.
Nu såhär när jag insett att det serveras pannkakor hemma så börjar nästan tveka på kvällens planer, men vad faen det är ju bara en dag om året som vi alla fröjdas kring kostymen så får ta pannkakssmällen!
För övrigt, inte så svårt att gå från kostymnisse till bondläpp på 3 min och 45 sek. I COUNTED!
Stenmur > Stativ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0