"Tärningen är kastad"

Som den store Ceasar sa en gång när han skulle slå ner ett uppror.
Och på tal om det så är det ju numera officiellt(Facebook), jag har en flickvän.
Har ni lugnat er?
Bra.
Då kommer här en lite introduktion.
Hon heter Pia Lovisa Liedholm och är född på Julafton(sucker!). Hon tycker om att cepa och äta satsumas. Hon svettas nästan lika mycket som jag när hon tränar(ja, helt seriöst). Hon har en förkärlek till att säga "Ahmen tyyp" lite för ofta. Hon skrattar åt det mesta som innefattar bajs, och när hon är på rätt humör så skrattar hon åt allt. ALLT.
Hon är väldigt glad, sällan arg, lipar mest hela tiden. Tycker om Greys, bonde söker blygdläpp och mig. Sätter man henne, Maria Kroogh och Anders (S) Söderholm i samma rum i mer än två minuter ballar saker och ting ur. Garanterat.
Så då vet ni.
(Försökte toppa hennes påhopp om mig på hennes bajsblogg men det gick la sådär...)
Jag tänker toppa det med massa fina bilder på henne utplacerat under en lång tid...MOAHAHA
Stilstudien i dyk talar sitt tydliga språk. Nuff said

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0