Träning

Så då har jag gjort en bra träning. Nu tänker ni: "wow, shit just hit the fan!"
Och vet ni, det är inte nog med att det gick bra, det var djävligt roligt också! Cepade och skrek och lekte som på den gamla goda tiden nästan, samtidigt som jag gjorde bra saker. Bra Göran!
Hände inte mycket vettigt i skolan idag. Jag och Palme knypplade ihop lite psykologi-uppgifter och sedan har jag skrivit klart mitt PM-som skulle varit inne för... ett tag sen. Dåligt Göran, men lite bra att det är färdigt.
Imorrn så är det sluttester på projektet. Får se hur det går, Henke lyckades ju nämligen sänka lyckan på träningen ganska direkt genom att hamra ner en boll rakt på min oskyddade tumme(dåligt blockat, jag vet). Jag nästan lite rädd att något gått sönder först, jag har ju stukat fingrar förr och det kändes inte helt ok. Men just nu känns det ok, ont men ok. Får väll tejpa skiten imorrn. No biggie.
Nu lägger jag mig i sängen och kollar på någon skitfilm tills jag somnar, puss
Tur att vi är snygga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0