Trött

Så. Nu är det alltså torsdag.

Eller ja.

Det är snart fredag snarare.

Idag har jag fukkat ut på friidrotten på idrotten. Dödat mina ben(på två sätt, ett bra och ett jävligt dåligt). Lyssnade på världens jävla bästa låt med Björne(skäll inte på Hugo, bästa(orkar inte länka från telefonen, använd tuben för helvete)).

Det var typ det enda vettiga som hände i skolan.

Efter skolan hängde jag som sagt med två riktigt gosiga små krabater(Hunk-Anders och Snygg-Maria). Vi käkade clementiner, satsumasens äckliga släkting som Maria avskyr. Vi pratade om bröst. Vi tittade på 1400 bilder. Vi åt bullar och drack mjölk. Rätt awesome helt enkelt.

Nu sitter jag här i soffan och funderar på hur faen jag blev såhär trött...

Jg borde läsa på engelskan, förbereda mig inför högskoleprovet och framförallt betala en räkning som ska senast betalas idag. Lättare sagt än gjort när Swedbank har kraschat. Dåligt Swedbank.

Vill skynda mig i säng så att jag kan somna, vill bara att tiden ska gå asasketagörafort! För imorgon, så, kommer, nämligen.... PIA!!!! Åh så jag har längtat efter den blonda studsbollen som garvar mer än hon tänker vettiga tankar. Eller ja... Jo, det är nog fan så.

Inte alls taggad på helg och Pia.

Däremot svintaggad på att tillbringa hela lördagen i F4205.

Eller vänta nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0