Åh gud vad jag skratta!

En helt vanlig körövning.

Jag och Palme sitter med våra telefoner och spelar Wordfeud varpå Ann-Britt säger åt oss att lägga ner dem.

Vi är snälla och gör som hon säger, sedan när hon tittar bort börjar vi igen.

Hon säger till oss dirr och någon undrar hur hon kunde se oss. Och här börjar historien:

AB - Jag har vidvinkelsyn.

Jag - Jaha, fisheye. Fisköga!

Varpå Annbritt svarar närmast förnärmat: - Nej, jag är tvilling!

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA JAG DÖR.

(Jag vet att detta inte verkar roligt alls, men FUCK you. Det var kul då)

Kommentarer
Postat av: McDreamy

HAHA!!! Du vet att jag ÄLSKADE det!

2011-09-16 @ 01:14:57
URL: http://andrewster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0