Back to basics

Ojoj, en resa tillbaks i tiden.
Kan det varit 1.5 år sedan jag och Laggan första gången satt på donken och fikade, eller jag, satt i timmar och diskuterad allting mellan himmel och jord. Nästan så man blir lite nostalgisk när man tänker tillbaks på det, och lite skrämd... det är väll en del tid som gått förlorad/vunnen där.
Det som är lite unikt för oss två är just det, att det är ALLTING du kan tänka dig som diskuteras. Idag till exempel har vi pratat om projektarbete, monetära system, bilproduktion, gräs, brudar, arier, Berlusconi, fest, psykologi. För att bara dra några exempel.
Den här bloggen startades för ca... hmm... jag vet inte. Maj förra året är det första inlägget ialf. Frågan är hur det gick till. Det var nog just under en sån här donken-session som tanken föddes i något av vårat huvuden, och sedan hängde vi tillräckligt för att kunna benämnas som bröder.
Känns skönt att man bara kan plocka upp en sådan grej på 0 min. En kaffe senare och det är som vanligt. Gosigt. Dagen blir bara bättre.
En regnig dag i Mars. Och plötsligt står man där utan byxor framför kameran och gör sitt.fsd
Good times

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0