Behov

Tänkte gjort ett inlägg om en människas behov för att känna lycka, grundat på olika ideer jag kommit underfund med på psykologin när vi gått igenom behovstrappan m.m
Men tappade lite sugen halvvägs igenom inloggningen. Men det grundar sig ialf hur frustrerad jag känner mig där jag är just nu, och jag tänker mig att jag befinner mig på självförverkligande steget. Det känns som att skolan håller mig fast och inte låter mig göra sådant som jag egentligen vill just nu. Kan inte riktigt motivera mig till varför det ska vara så just nu.
På tal om ingenting så gick träningen ganska bra och det ska bli skönt att få sova ut lite imorrn, sen ska det ju dock jobbas. Roligt.
Partyfluga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0