Datasal, woopwoop

Underbara Onsdag. Idag har jag haft miljökunskap(lyssnat på Lars tankar och ideer i 80 min), testat blodtryck och puls hos skolsyster för projektet och nu sitter jag och väntar på att min sista lektion ska börja. Trevligt.

Fått ett hemligt erbjudande idag. Ashemligt. Känns som det kan bli det mest hedersfyllda uppdraget jag någonsin gjort, kan bli bra.

Vädret är inget att hänga i granen direkt, men det smattrar ju rätt hemtrevligt mot rutorna högt upp över mig när jag sitter här i datasalen och tåflörtar omedvetet med Henke som sitter och ser ledsen u mittemot. Försökte tvinga fram ett leende genom att dra ett snuskigt skämt men det funkade sådär...typiskt.

Funderar på vad det finns för roligt för mig att berätta om, men mögelluften verkar hindra alla möjligheter till intressanta tankegångar.

Så istället får ni dagens Lars-citat!!

"Det är ett sommarstugeproblem, det vill säga det är inget problem"

"Därför är det bra mycket bättre att dumpa skit i havet än i insjöar"

Mycket intressanta saker som kommer ur den mannens mun dagligen!

Resterande planering för dagen går ut på att:

  1. Fetta in mina skor
  2. Sova
  3. Äta
  4. Träna
  5. Äta
  6. Blogga
  7. Sova

Så då vet ni. Taggar helg och bartömning på Plantis, var där eller var fyrkantig!

 



MM, that ass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0