En hamster är ingen hest

Livet är som en ost, den finns hål som man kan fylla med valfria saker.

Intensiv dag idag. Hann med att springa intervaller på idrotten, göra en redovisning om något som jag inte visste någonting om, hustla partyplaner, KROSSA ett mycket gammalt och respektabelt rekord, sjunga, äta glass med några av de bästa fredagsensemblare världen har skådat, käkat pirre med sötingar, plugga och fixa en fantastisk blogg.

Rätt produktiv dag om jag får säga det själv.

Roliga saker som hänt:
  • Jag lyckades som sagt göra en redovisning utan att redovisa något
  • Jag vann 300 miljoner på lotto
Det där sista kanske inte var sant.

Men nu är det såhär från det ena till det 53:e, var vänlig och kika in på http://manadsdieten.blogg.se/

Det är förmodligen hösten hetaste blogg, den man bara måste ha koll på. Så när alla era polare står och diskuterar Seans senaste outfit eller Palmes senaste efterträningsspya, se till att du också har koll!

Och med det sagt, SOON IT'S FRIDAY, FRIDAY



Everybody's russian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0