För jävlar roligt!

Nu ska bannemig bloggas lite på riktigt här. Slank in på någon random blogg(driven utav en äkta randombloggerska) och fan denna skönhet. Vet att jag gjorde en sådan här på den gamla goda BDB-tiden, så för nostalgins skull!

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? - Victor Ingemar Göransson
2. Exakt ålder? - 18 år och 141 dagar
3. Vart bor du? - Ravelstorp, Gökhem(Pippabo)
4. Bor tillsammans med? - Mor, far, Torsten och eventuella dammråttor. Samt en syster när hon behagar att vara hemma
5. Husdjur? - Har alltid velat ha en liten/mellan/gigantisk vovve men far är bestämd så tyvärr inga
6. Färg på ditt hus? - Rött, jävligt rött
7. När är du född? - 7 maj 1993
8. Klass? - NV09a
9. Vilket år tar du studenten? - Hmm, nu ska vi se... 2012!!
10. Något jobb? - Jobbar lite hemma när det behövs samt Almvärns skidskola och Byttan under vinterhalvåret
11. När ska du sova ikväll? - Innan 12 ialf
13. Duschat idag? - Yeesch
14. Kramat någon idag? - JAAA
15. Pussat någon idag? - MJAH
16. Vad har du ätit? - Filmackastuvademakaronerköttbullaryoghurtmackaäggkorvmakaroner
17. Dagens klädsel? - G-röna b-rallor och t-ischa
19. Dagens sötnos? - BK-Oscar som skjutsade mig från tåget
20. Dagens roligaste? - Martin och Eriks bataljer framme vid nät
21. Har du många vänner? - Well, jag har väll så att jag klarar mig
22. Hur många har du kysst? - 5< X <500
23. Vem kramade du senast? - Gewers...kanske?
24. Hur många vill du ha sex med? - Det finns väll en del man skulle kunnat leka lite nakenlekar med
25. Hur många har varit otrogna med dig? - 4Ö pers
27. Har du pojk-/flickvän? - Jag var lyckligt gift med Däckarn, men han har tyvärr lämnat mig för bigger, better things...no pun intended
28. Vem pratade du med i telefon senast? - PSGL
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Palme: Lustprincipen är dirr tilfredställelse

FAVORIT:
31. Film? - Det finns ju så mycket olika, men jag är lite svag för Indisicable Me...faktiskt
32. Låt? - Skiftar givetvis, men just nu bli jag väldigt knäsvag när jag hör Levels med allas vår Avicii
33. Mat? - Kyckling i alla dess former är ett säkert kort
34. Dryck? - Loka likes LA: Pineapple Chrush, smarra
37. Stad? - Hmm, inte Falköping. Innsbruck kunde vara en contender faktiskt
38. Land? - Nu när jag får frågan...Norge kanske? Mycket snö men ändå nästan som hemma.
39. Ämne i skolan? - Haha, ja...inget med Ugglan ialf
40. År? - Just nu ser 2011 ut att kunna ta förstaplatsen med råge


SENASTE:
41. Personen du tänkte på? - Sean, och hans oförmåga att få saker gjorda
42. Personen du kysste? - Hihihohohahahyhy AMEN DURÅ
43. Gången du spydde? - Haha, finns något lite luddigt minne om någon trappa...eller vänta...två trappor
44. Gången du grät? - Igår kväll, Hur många lingon finns det i världen
45. Pizzan du åt? - Husets kebab
46. Gången du var i göteborg? - I slutet på sommarlovet tiep
47. Gången du var i stockholm? - Ca 14 timmar sen
48. Gången du var full? - Jag kanske var lite påverkad förra helgen. Simple as that
49. Gången du var hög? - Well, no drugs for me ai
50. Personen som såg dig gråta? - PLSGL



ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - "svart är ingen färg lalala"
52. Hund eller katt? - Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Festa sen äre gosigos dagen efter, schbäm!
54. Tv-spel eller datorspel? - TV-spel är jag ju lite svag för
55. Singel eller upptagen? - Fukkar mest ur på heltid, you dig?
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - BDB har ju alltid varit grejen LOL
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad är ju glassigt
59. Big brother eller paradise hotel? - Paradise Hotel, även om det var ett bra tag sen sist
60. Svart hår eller blont? - Blont
61. Blåa ögon eller bruna? - Blåa..hehe
62. Choklad eller lakrits? - Lakrits, asså herregud. Är det ens en fråga?
63. Göteborg eller stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Vänster, bäm
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - Kebabpizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Älskar du inte dig själv kan du inte älska andra
69. Leva eller dö? - Nämen asså shieet vad svårt att välja asså. Fan gött att leva, nuff said



ANTAL:
70. Personer du älskar? - Utanför familjen kan det nog ändå finnas ett tiotal, love is good shiet
71. Personer du hatar? - Haha "Hata är ett väldigt starkt ord, buhu!" Finns väll snarare några riktiga stolpskott.
72. Personer du har haft sex med? - "Säger jag inget så har jag inget sagt"
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - Hmm, rätt soft fråga. Men jag vet att Laggan har hånglat med per killar på ett dygn än jag har hånglat med tjejer... det säger väll endel.
74. Glassar du ätit på en dag? - 5-10?
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - Kanske mer så att det varit konstant
76. Gånger du haft minnesluckor? - Så gott som inga, det man inte minns har man inte ont utav
77. Piercingar har du? - Jag har ju en rejäl stav genom ollonet, men annars är det lugnt.
78. Personer du saknar just nu? - Ett par, men saknaden är av lite olika karaktär
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Lite för cheesy utryck imo

VEM:
80. Vill du kyssa nu? - En slaskkyss av Håbbe hade varit gosigt
81. Ska du träffa imorgon? - Lars Theng, och lite andra giedingar i skolan
82. Sjöng du senast för? - Den som stod framför mig i matsalskön
83. Hade du senast en konversation med? - Lufsarn
84. Spelade du tv-spel med senast? - Torsten och Pia fick rejält med spö på Wii har jag för mig
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - En jävla gosing
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - En sverigedemokrat kanske? Eller nej, de vet ju inte bättre bara...
87. Förtjänar att dö? - Det är väll att ta i lite kanske, men våldtäktsmän...åh...dem kan jag önska livet ur. Fy fan
89. Vill du sova brevid inatt? - En gosig jävel

VAD:
90. Gör dig glad? - Att ha mycket roligt på gång och att få röra på sig omgiven av härliga människor
91. Gör dig ledsen? - Folk som är så jävla bajsnödiga och viktiga, såna som inte kan låta saker vara
92. Vad vill du helst göra nu? - Sätta mig på ett flyg till en okänd plats och uppleva saker
93. Önskar du att du slapp göra? - Gå upp imorgonbitti
94. Vill du ha nu? - Något kallt att dricka
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - En upplevelse, cash funkar ju med
96. Längtar du till? - Vintern
97. Tycker du om dina betyg? - Jag är aldrig nöjd, men just nu är motivationen inte på topp
98. Ångrar du i ditt liv? - No regrets, jag gör så gott jag kan i varje situation, easy as that
99. Är det bästa som har hänt dig? Att få växa upp i trygghet och kunna utvecklas utan press

100. Trodde du att de här skulle vara roligare än det var? Ja, och jag ber om ursäkt. Det här var inget roligt. Alls



SCBHÄM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0