Fredag, wohoooee...nja

Började 10, lektion i en knapp timma. Sedan var historian inställd så jag hade egentligen slutat där och då. Men istället hängde jag lite i det coola C-huset med teknisterna i väntan på en liten Skövde tripp med kören.

Efter den LILLA stunden så fan jag mig snart i Skövde Pingstkyrka tillsammans med ett antal fler körsångare och vi hade lite prepepp/rep/workshop-thingish inför en välgörenhetskonsert vi ska vara med på i december. Inte för att vara den som är den, men i början var hag halv entusiastisk... men then all hell broke lose. Jag har nog aldrig varit med om dess like. Men en sak står klart, denna konserten är inget man vill missa. Och nu snackar vi inget man vill missa på riktigt.

Entusiasmen höll i sig en stund till, vi stod i sjöng i väntan på bussen, i bussen och utanför bussen.

Men nu, lagom till att jag kom hem, kraschlandade hela jag kändes det som. Matbrist -> Motivationsbrist. Förhoppningsvis löser den nämnda maten problemet om en stund men just nu känner jag mig som en rutten banan.

Sen är kvällens schema väldigt luddigt i övrigt. Det var tal om att vi skulle ta en öl, men sen var det inte det, och om så är fallet måste logistiken lösas på något sätt(ni som bor i stan vet inte hur bra ni har det). Samma visa imorgon, planen var götet med Anders(vilket jag såg fram emot något ohyggligt) men nu har ju vädret gått och blivit bra så jag får jobba både Lördag och Söndag ist... I hate it when a plan doesn't come 2gether.

Men nu är det väll bara mat som saknas, annars är jag nog egentligen ganska nöjd med livet just nu.



STAR FOR LIFE- Snart i en stad nära dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0