Gosigos

Idag har det kretsat mycket om orientering, hyper-intensiva OP-lärare, långa svenska lektioner och borttappade nycklar.

Nycklarna var väll dagens mest nämnvärda gissel egentligen. Skulle leta fram en lapp i skåpet varpå jag tog ur allting och sen när det skulle skyfflas in igen så råkade nycklarna flyga med.. detta märkte jag ju dock inte förrens efter dryga timmen så då hade jag ju hunnit vara på många platser där nycklarna kunnat vara. Så stressade runt en stund innan jag drog en chansing och klippte upp låset. Win-lose situationen som uppstår när man är tvungen att klippa upp låset för att hitta nyckeln.

Men inget att gråta över. Nu, top gear och smoothie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0