Helt ok

Måndag. Upplevelsernas dag. Morgonens dag. Träningsdag. Ugglans dag...

Lite sovmorgon bjöds det på och sedan en ganska mjuk start med Eng C, lite mys med Palme mest. Sen började the hour of the Owl, även känt som samhällskunskap, eller filosofitid, iPhonetid eller helt enkelt valfri aktivitet.

Sedan lite hål då jag tog tag i en del viktiga ärenden, business as usual och pluggade till och med! Bäm liksom, börjar fint.

Sedan en liten session till med ugglan(iPhonen) och sen hem och sova. MMM vad jag älskar att powernappa efter skolan, speciellt när det serveras fika när man vaknar.

Träningen kändes helt ok, tror jag fick till ett anfall som kändes bra rakt igenom. Mitt femte i karriären tror jag det var, awesome. Mycket anfall överhuvudtaget, me likey.

Sen nu har jag mofflat i mig en semigigantisk portion med makaroner och BACONsås. Ost och skinksås fast med bacon. Nu snackar vi foodgasm på hög nivå. Helvete vad gott med bacon. H-E-L-V-E-T-E vad gott.

Nu tänkte jag katcha upp lite i idolsvängen innan jag sover min välbehövda skönhetssömn.

Avslutar med en quote från Sickipediabot: "I went to a Feminist picnic the other day. It was great,apart from the fact no one made any sandwichs"



Du hörde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0