It's on and poppin

Hej igen, hur mår ni denna fantastiska lördagseftermiddag?

Själv har jag det fint i soffan med några nya avsnitt av Top Gear och kolla igenom. Det var lite fest igår, och det var jävligt roligt. Det kan ha varit så att min och Herr Söderholms utklädnad gjorde kvällen... eller ja, det var så. Självklart förevigades den och bilder kommer upp någon gång i framtiden för just nu orkar jag inte gå till sängen och hämta usb-sladden. Men svarta var vi ialf.

Fest hos Philip med mycket trevligt folk, så som Söt-Samuel, Luns-Laggan, Mys-Maggan, Awesome-Anton, Freak-Fredrik, Najs-Niklas osvosv. Niklas stod för mixandet -> det dansades endel.

Det varierade väldigt i antal nere på dansgolvet på Dagnys men de två mest ihärdiga(ihärdiga och svarta) dansörerna var nog nästan jag och Herr S. Awesome.

Mycket folk utanför att stimma runt bland osv.

Duschen för att få bort all färg tog säkert 30-40 min... semikul sådär halv 4 på natten.

Men livet är rätt fint atm så varför klaga?

*Bild på Neger-Anders & Neger-Victor*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0