Monday, bloody Monday

Ja, det finns väll inte så mycket att säga om saken egentligen. Måndag liksom.

Träningen gick helt ok, känns som jag har utvecklats på något magiskt sätt under sommarlovet. Hoppas att det håller i sig åtminstone till seriestarten.

Dagens damp: Jag tror nästan att Mozilla behagar att skämta med mig. Jag som länge förespråkat firefox(ja, jag vet att Chrome är bättre men jag har hunnit vänja mig vid det här) men nu är snart måttet rågat. Jag har aldrig varit med om dess like, det har chrashat 2 gånger sedan jag började skriva det här inlägget. Alltså ungefär en gång i minuten. Inte OK. Snart är det herå Firefox och hellooo Chrome.

Vill bara komma igång med projektarbetet nu. Få allting att klaffa...NU!



Snow in BG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0