När man ändå har ångan uppe...

Ja, varför inte smida medans järnet är varmt som smeden sa?

Ögnade igenom min käre vän, vapendragare, medcepare och framförallt dansante Anders Söderholms blogg precis och fick då för andra gången i dag(visserligen från den samma men genom ett annat medium) bekräftat att doften av tacodip är mitt hitills oidentifierade signum. Hur detta kommer sig är det ingen som vet än. Jag vet inte det ens själv. Helst skulle jag kanske vilja vara doften av nyklippt gräs med inslag av citron...eller nej lime, det är coolare. Samt något lite hårdare som järnspån... fast förmodligen borde det vara mer honung efter som jag är mer en mes. Men nej inget av detta stämmer, det är snarare så att jag doftar av spiskummin(det som faktiskt är tacodoften) och sjuka E-tillsatser som säkert letat sig ned i en chipsdipp. Men hey, vem är väll jag att klaga? Taco är bättre än bajs, alla dagar i veckan.

Vilken doft är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0