Projektarbete...eller?

Idag har alla lektioner varit inställda för att vi skulle kunna arbeta med projektarbetet. Sen att vi inte gjorde det är ju en annan femma...

Istället tog jag och Lagglörn tillfället i akt och tog oss en tur till fyndarnas mecka(och jag pratar inte om Ullared...)

Jag stod emot den stora frestelsen att införskaffa mer skjortor, duktigt Victor. Istället inhandlades ett par stört sköna chinos, en frääsch tischa, en långärmad träningströja och sist men inte världens goaste kängor. Pretty much all necessary stuff, för en gångs skull.

Sen är ju resan halva nöjet, speciellt när man har trevligt sällskap och Loka.

Dock var det ju ett litet kruxilux, när jag letade efter vinterskor hittade jag ett par jäävligt snygga Converse som skulle kunna funkat som vinterskor om de bara varit lite fodrade... men jag tog förnuftet till fånga och lämnade dem på sin plats i affären... Dock med vemod i blicken...

När jag kommit hem och berättat detta för mor utbrister hon: Men det var väll ändå dumt, du kunde ju behövt ett par ordentliga skor nu i höstrusket...

Så hopp i galoschen och så åkte vi till Herrljunga och hittade samma sko där till nästan samma pris, ett litet drag med kortet och sen hem igen. Så nu sitter jag här med perfekta skor för alla sorters väder som kan tänkas drabba vårat avlånga land de kommande 6 månaderna, så bringt it on bitch!



Nu kan snön komma, komkom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0