Reinkarnation måste kännas såhär

Precis installerat Chrome och jag måste erkänna, det är bra. Snuskigt bra. Speciellt om man jämför med ett firefox som slutar svara var tredje sekund och skulle kunna reta gallfeber på vem som helst.
Sen när man bara med ett knapptryck kan importera alla bokmärken, sparade lösenord och allt annat viktigt från firefox, då känns det lite som en pånyttfödelse. Underbart.
I helgen så har jag kollat en del NM, rätt gied helgsysselsättning 4sho, och så var det ju lite bartömning igår. Det knasade sig lite när våran värdinna gått och blivit magsjuk. Som tur var kunde vi lösa det på ett ytterst acceptabelt sätt ändå.
Det var stört jävla mycket folk inne på Plantis, verkligen. Det var nästan jobbigt mycket folk till och med, men man ska ju inte gnälla. Det är ju ett rätt sällsynt problem i Falköping.
Är jävligt svinigt trött just nu, blir nog sängen tidigt. Sen ska jag gå upp tidigt trots sovmorgon imorrn och ta blodprover till projektet. Vi ska även göra lite styrketester och sen är vi färdiga att börja våra nya liv som bolabiffar. Awesome.
Jag har kommit till insikt ändå att SD kanske inte är så dumma som alla tror, det slog mig inte första gången jag såg denna, men 40.000.000.000.000 SEK är ju faktiskt en hel del pengar. Ska det verkligen behöva vara såhär?
"Det är väldigt mycket pengar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0