Sjukt.

Jag, Victor Ingemar Göransson har lärt mig denna helgen lärt mig den riktiga betydelse utav en samling tämligen vanligt använda ord. Till exempel, överraskad, ravead, sjukt, otroligt, skönt, underbart, fantastiskt osv.

Det kändes lite som en reinkarnation på många sätt. Tänk dig som att du varit bajsnödig i flera veckor, samtidigt som du vill nysa, hosta och rapa. Och sen släpper allt på en gång... Tänk känslan. Du inser att du egentligen aldrig varit nödig innan utan detta är the real shit.

Ungefär så känns mitt liv just nu. Lite omvälvande men damn it feels goood!

Ny vecka med ny energi. Livet har sina goda stunder.



Känn dig gärna träffad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0