Tja fifän

Jag har snart bara en punkt kvar på dagens lista! Känns awesome. Ändå har jag hunnit lägga till massa punkter som har blivit avklarade. Typ som att springa runt på hela skolan och leta efter halvförsvunna paket(som vi hittade till slut), gymmat(efter som volleybollen blev inställd så det är väll egentligen ingen ny punkt) och pluggat lite... lite faktiskt.

Det kändes ganska bra på gymmet, även fast det smyger runt någon sorts sjukdom i kroppen på mig så kunde jag pumpa alla major parts. Så är lite härligt mör nu, känns fint.

Tror banne mig jag kollar lite idol innan jag sussar. Kan jag behöva om jag ska ta mig igenom en underbar 8-16.30 dag full med lektioner, kämpa Göran.



Gammal goding(min syster alltså, väldigt gammal)

Kommentarer
Postat av: Sara

Well, jag är iaf inte så äcklig och skäggig som du! <3

2011-09-21 @ 20:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0