Träningsmatch bithces!

Ja, en träningsmatch mot Falköpings VK.
Vad ska man säga?
Kändes bra under inspike och inbollning.
Gick höger första set(småskakigt helt klart men fick till någon go 0:a), vi spelade uruselt mot ett lika uruselt motstånd. Inget bra set.
Andra setet spelar jag center, känns bekvämt. Vi spelar bättre men inte bra. Gör väll någon gied 3-i-rad anfalls serie som jag till slut lyckas döda. Bra Victor.
Tredje set. Bättre. Fortfarande center. Dödar lite.
Fjärde. Höger. Skriker till mig fixbollar som jag sätter i nät eller ut. Dominerar i block(det är ju inte ens svårt att vara kantblockare, och hör sen)
Femte. Center, går i och blockar ner tre bollar i rad, dödar den fjärde, spelar några bollar till och sen blir jag utbytt i baklinjen och sen matchen slut.
Så roligt var det.
Fan, det är redigt lite irriterande att hålla koll på allt pulver som ska drickas hit och dit. Kan bli en intressant månad framöver.
(Ser väldigt mycket fram emot vårat nya lagfoto, förmodligen det bästa som tagits. Stay tuned!)
Scottish dudes, kan sin skit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0