Woopwoopwoop!

Nu! Nu har det hänt! ÄNTLIGEN så funkar Blogg.se:s app. Bra där. Svettig dag. Gjorde samhällsuppgift och engelskan på hålet, då belönade jag mig själv med lösgodis för 13 kronor som avnjöts i bilen(långt från alla tattarsvin i a-cafeterian som alltid tar för sig(volelybollare(sean och gew))) och så passade jag på att lyssna lite på det fantastiska programmet brunchrapporten. Detta visste ju redan ni som följer mig på twitter, alla två typ, och nu vet ju även ni bloggläsare det. Alla tre. Awesome! Suttit här i soffan i en timme snart och bara bloggat. Inget vettigt alls, men ni får fan pallra er in på Månadsdietens blogg och kolla in läget där. Ni kommer inte ångra er!
Var förövrigt en jävligt awesome, underbar, FONKV:ig plan på spåren. Men det sket sig ungefär i takt med att den började utformas i mitt huvud, det är väll typiskt när man väl får visioner att inte moder natur kan bidra med lite regn just nu. Känner ni också så?
Träning ikväll ialf, sen är det lite hemmajobb imorrn när det vankas studiedag. Sen är det en gieding-sovmorgon på Fredag kvar innan helgen. Veckorna går fan fort.
Hmpf, den där planen asså. Hade potential utöver det vanliga. En vision med stort V. Men som våran kära Alexander Lindblad skulle sagt: "Jag har en till vision!"
I approve of this picture

Kommentarer
Postat av: sandra

trevlig bild herr göransson! (tänkte mest på magen HEHEHEHEE)

2011-09-29 @ 20:29:22
URL: http://sandrakruse.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0