Fjutboll

Fotboll, för andra dagen i rad. Vart är jag på väg?

Den som det visste... problemet är väll nästan att jag uppskattar det. Sedan att jag kollat på matcherna med ett gäng riktigt goa gubbar gör självklart sitt. Och chips.

Men till mitt försvar sket jag ju faktiskt i förlängningen för att sova... och se hur det gick. Helvete.

Imorgon ska jag göra saker. Typ köpa skor. Mest för att jag kan. Och för att hitta ett par bra. Typ.

Sedan ska jag försöka smörja in mig hos Ann-Britt igen. Kan gå bra. Kan gå mindre bra. Kör ba.

Det slår mig dessutom att Norlie & KKV har gjort det igen med "Där jag hänger min hatt". Känns som det kan bli låten som jag kommer minnas min student till. På gott och ont. Alla förfester, beachmatcher, efterfester, bakfyllor och alla andra tillstånd.

Nu ska jag sova. På riktigt. Puss



"Jag är för full..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0