Here we go

Helvete. Förstår inte vart bloggandet tog vägen?
Det är ju inte direkt så att jag fyller ut dötiden med något annat, vettigt. Det jag gör är ju egentligen att kolla twitter och spela iPhone-spel.
Och det är ju faktiskt kul att läsa bloggar. Bättre än twitter. Inser det när jag läser Pias blogg. Det kan ju faktistk vara så att jag på något vis lyckades överföra alla mina bloggskillz till henne. För jävlar vad hon bloggar käringa. Bra Pittan.
Vad gör jag själv nuförtiden då?
Jo, det vanliga. Går i skolan och sitter mest av lektionerna. Spelar iPhone-spel. Käftar med mina älskade kamrater. Fan, jag är ju lite av ett svin när jag är i skolan. Hoppas folk förstår att jag egentligen är snäll. Och glad över att få delat denna tiden med dem.
Sedan tränar jag. Det tycker jag är kul. Något som är mindre kul är att jag har ont i ljumsken. Förmodligen någon sorts sträckning om man får tro Fröken Yngve. Vila är det som gäller. Jag hatar att vila. Avskyr. Bättre blir det ju inte av att det är SM nästa helg. Inte det minsta bättre. Men jag tänker göra allt jag möjligen kan och förhoppningsvis lite till och sedan hålla tummarna för att det inte förvärrat skadan så mycket.
Imorgon har jag prov. Har läst häftet en gång. Borde läsa mer. Ska läsa mer. Kommit in i en dålig trend med läsning innan prov men har ändå fått bättre resultat än vanligt. Höga VG och MVG. Hände där?
Har mer arbeten framför mig än på länge. Känns lite tungt. Men det mesta är sådant som är kul när man väl kommer igång. Typ.
Studentmössan kom idag. Den känslan jag väntat på uteblev. De flesta mössorna som delades ut var dessutom fel, inklusive min. Men vårat älskade elevråd har redan lyckats lösa så att vi ska kunna få rätt utan att skicka tillbaks mössorn. Bra där.
På torsdag är det 50-dagars tills champangefrukost, avslutning och allmänt ägande. Mycket blandade känslor.
Men livet känns bra. På riktigt. Framtiden är osäker. Men det löser sig tänker jag.
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0