Kurrikurripluttön

Jag överlevde fredagens bakfylla(från helvetet(egentligen från jäger men sak samma)) och överlevde en synnerligen trevlig helg(inte så svårt som man kan tro) och har överlevt måndagen. Bra Victor
Är förkyld. Snorig som ett svin och feber. Ont i halsen till och från. Det äger inte, dessutom har det bara blivit värre hittills. Inte bra.
Men vad gör det? Då kan man ju vara hemma och skriva engelska-inlämningar och sjunga på låtar som jag ska kunna.

Och snyta mig 2 ggr i minuten.
Det är halvkul.
Hampus "Hampe-Stampe" Eckerlid hade också lagt upp lite fina bilder från en trevlig kväll i Mars. Skidåkning i Falköping när den är som bäst. Eller något.
Skidor är kul men jag föredrar, nja det är kul bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0