Motivation...isch

Onsdag.
Började 9.30. Överraskade till och med mig själv genom att gå upp tidigare än jag behövde för att koka ägg och steka bacon. Bra Victor. Frukost like a boss.
Drog in till skolan och improviserade lite på miljöprovet. Kan bli intressant att se hur det blir rättat. Mycket intressant.
Vi fick tårta för konserterna i slutet av dagen. Lyckades klämma i mig två stora bitar och någon sorts maränggrej för allergiker, som inte ens var god. Vem fan orkar deffa liksom?
Träningen idag. Alltså... vet inte riktigt vad som hände... började som vanligt med fotboll. Det första som händer är att Erik nästan har ihjäl Karlen. Stämningen blir då lite tryckt, kanske ganska naturligt efter mordförsök. När det släppt så kör vi lite defence och anfall. Eller ja, jag kör defence och knackar boll. Sista 4Ö minuterna kör vi backspike och det är här det börjar hända grejer. Jag börjar hoppa lite lugnt för att inte slita på ljumsken och försöker satsa på pass och defence. Men innan jag vet ordet av så slår jag, tar mottag och passar som om jag vore volleybollguden själv.
Hmm... det där med volleybollguden blev kanske lite mycket men det kändes ialf helt sjukt bra. Länge sedan jag kände mig så bekväm på volleybollplanen, och då hade jag ändå ont idag. Bra Victor. Riktigt bra.
Får se till att få två sådana dagar nästa helg så ska nog det bli ett fint SM-slutspel.
Nu taggar vi förfest till 4Ö-dagars, även känt som 50-dagars imorgon! Shit will hit the fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0