Beautiful day

Åh, idag har varit en fantastisk dag!
Vaknar för tredje dagen i rad(!!!) utvilad, och med en mycket god natts sömn i ryggen. Sen att solen skiner och det är några grader kallt gör ju bara min dag bättre!
Reiligionslektion och sedan lite spel i cafeterian innan Becka Assio ringer och säger att jag har ett pris att hämta i F-Cafeterian. Lommar dit i undran om vad faen det handlar om. Väll där räcker Sjöberg över en stor burk med fruktkarameller, en kram och ett grattis till Årets Ållebergare. Fan vad fett. Blev väldigt glad och rörd. Känns väldigt konstigt men samtidigt bra att bli framröstad till något sådant. Tack alla ni sötingar som röstat! Priset passar ju faktiskt bra för jag älskar ju att ge, så det blev en hel del bjudning under dagen. Drog en Alla-hjärtans-dagfika med grabbarna i F innan lunchen, nämnas ska ju också göras att den andra halvan av denna bloggen fullkomligt krossade allt motstånd i kategorin Årets Frisyr. Föga förvånande men en nog lika imponerande bedrift ialf. Grattis Markus/Emil/Laggan!
Men på samhällen hände det sjuka saker.
1. Gewers OCH Sean är samtidigt i skolan, PÅ EN LEKTION. Kors i taket. Hände där? Sedan så erbjuder de sig att göra det grupparbete vi får i uppgift att göra. I was like: WHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAATT?? En dag av överraskningar. Ville bara krama de små gullisnuttarna.
Så jag slutade ännu tidigare än jag borde. Satte mig i matsalen och sällskapade med Herr Garenfeldt och Mr Däckarn. Diskuterade skidor, lov och framförallt rövar. Älskar de där två med.
Livet fortsatte att leka när jag åkte upp till backen för att hjälpa Conny i uthyrningen. Fick den STORA äran att skjutsa hem Viggo i Byttmobilen, sådana upplevelser växer inte på träd. Sedan vallade jag skidor i någon timme innan jag begav mig ner till affären. Det var pang på direkt, men var riktigt, riktigt roligt idag. Full rulle och goa gubbar som jobbade. Så bra.
Dagen har som sagt varit underbar. På alla möjliga sätt. Kunde inte tänka mig ett bättre slut på veckan/början på helgen.
Dessutom har Junkyard skickat mina byxor. Fint.
Nu ligger jag i sängen och ska nog dra på en film. Skidskola imorgon.
Gå ut hårt och bara öka. Hoi.
Best of the Best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0