Bra fast dålig

Helt okej tisdag ändå.
Började med donkenfrulle och sedan en sväng till skövde med Agnezoni och Mr Oscar BK. Jag skulle köpa mig ett par flashiga färgglada Völkl-stavar som jag trodde fanns på Stadium, vilket de inte gjorde... men Oscar köpte ju en buff så resan var inte helt i onödan. VÄll hemma i FKP så åkte vi och hämtade ut mitt paket med jacka och byxor. Jackan satt perfekt och var så svingo som jag trott, byxorna var däremot lite så så returnerade dem och hoppas på ett par välpassande XL i retur. Sedan drogs det en lunch-fika på Bagarn innan jag fick börja min skoldag med kör.
Sedan var det lite tjöt om projektarbetet, som vi snart behöver lägga in en rejälv jävla växel på.
Byttan-jobb. Var lite lugnare än vanligt idag. Ganska skönt. Fick sålt lite fina pjäxor och grejer. Kändes bra.
Åkte till Gustav och käkade soppa innan träningen -> WINNING!
Tyngdlyftning gick väll okej. Körde hela stöt. Funkade ok. Sedan körde vi stötdrag komplexa och stötdrag. Tick till 2*2 på 140. Kändes bra. Sedan var det en rejäl urladdning på benen. Knäböj fram. slutade med 4:or på 80 och 2:or på 90 och det gånger 4. Inte kul alls. Men det gick. Även fast jag var jävligt seg. Sedan lite bänk, axlar och standard-bicep med Elin. Roligt träning.
Tryckt i mig alldeles för många pannkakor med grädde och sylt nu. Mår lite illa. Borde plugga samhäll nu. Får se om jag orkar. Annars får ni önska mig lycka till imorgon. Puss på er.
Brun och go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0