Dag 1

Dagen har varit bra. Vi åkte till Kitzbühl. Åkte härifrån 07.30 och var framme strax efter 9. Sedan åkte vi några åk pist sedan drog jag och en av killarna ner i skogen ut från systemet. Det var några plus så det var ganska tung snö men jag tyckte det var så jävla kul ändå. Fick sådana här fina mjuk-snösvängar. Sedan tog vi oss tillbaka till liftarna. Lunch med hela gänget. Efter lunch försökte vi ta oss till en del av systemet med bara friåkning, men vi kom fram till att man var tvungen att åka buss där så det sket sig. Hann inte mer så vi åkte ner till bilen. Vi körde lite av det berömda störtloppet. Svinbrant! Sedan åkte vi till Hampus syster som också är här och käkade Fajitas, apgott! Sedan kom vi hem nu. Helt ok dag. Det har varit ganska varmt men mulet, semikul

Nu ligger jag i soffan och mofflar godis innan jag ska hoppa in i duschen. Fint liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0