Dag 2

Vaknar upp tio över sju. Letar upp lite frukost i den halvt oorganiserade kylen min syster besitter. Packar in mig i bilen och åker iväg med Syskonen Cederholm till HochZillertal. Riktigt fin dag idag, RIKTIGT fin dag. Kört några kanon-repor offpist. Hikeat lite inom systemet för att hitta guldkorn. Jobbigt men o så värt det. Dock är jag helt jävla slut i benen. Kunde knappt ta mig ner från berget i slutet på dan. Baksidorna kändes mest som misshandlade fettklumpar, vilket de typ är iofs...

Ikväll har vi käkat, tjötat och spelat sjuka sällskapsspel som jag förlorat hårt på. Igen. Nu är jag så trött att jag knappt orkar tänka. Och min syster gnäller på att jag sprider mina saker. Orkar inte svara.

Hoppas ni har haft en fin fredag. Det har tamejfan jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0