Dag 4

Vaknade lååångt innan klockan ringde idag. Vred mig som jag vet inte vad. Men var ändå hyffsat pigg vid frukost. När man klev utanför dörren stod regnet som spö i backen.

Men när vi sladdar in på Silkch parkering så börjar våra förhoppningar besannas. Väl uppe på toppen ligger det minst 20 cm och det har hela tiden fyllts på under dagen så de sista åken var det nog närmare 50. Har kunnat åka ospårade skogsåk i princip hela dagen utan att behöva gå någonting. Helt jävla fantastiskt. Pumpat puder så det stått härliga till. Och så att jag x antal gånger fått skägget dekorerat med snö. Haft all den åkning jag bara kunnat vela ha. Branta linjer, flacka linjer, djupa linjer, studsiga linjer. Förmodligen den bästa skiddagen i mitt liv, på bräda förstås.

Nu ska här duschas, puss!


Kommentarer
Postat av: Pia

SNÖ :D Ser ut som äkta "nu leker vi i snön väder"

2012-02-26 @ 18:00:12
URL: http://pialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0