Hänt där?

Nu ballar det fan ur igen. Jag trodde att jag nått något sorts maximum av Feel-good känslor i fredags, men tji fick jag!
Denna dagen har varit helt cepe-bra!!
Men för att ta det hela i rätt ordning... Igår så var det skidskola och sen drog eliten(Jag, Philip och Filip) upp till Bredablick för lite afterski. Lite gulasch och några öl senare var jag redan rätt go. Sedan hem till Wolff, lite mer mat,  lite mer dricka, Bond, utgång på Dagnys, cepande, gång till stationen, i en random säng(hos Wolff) klockan 3.
Efter en stunds skönhetssömn fick jag köra några återställare, skyller på Wolff och hans sista minuten shots!
Var trökigt seg på morgonen och fick inte i mig någonting i frukost-väg men när vi kommer upp till backen och möts av sol, vindstilla och nollgradigt. Då vet man. Då spelar det ingen roll hur mycket man drack eller hur lite man sov. Då eger man ändå.
Underbar dag i backen med bästa eleverna. Utsåg till och med lille Oscar till min gosesnuffs! Tråkigt att det var hans sista dag....
Sovit en stund. Ätit tacos. Duschat. Så nu börjar man känna sig som människa igen. Bra Victor.
Det här dygnet har varit awesome. Och om ni inte förstod det, jag har haft samma underställ på mig konstant sedan igår. Skidskola, afterski, middag hos wolff, utgång, skidskola. Svettig och go!
Är så jävla taggad på livet. Detta är verkligen den bästa tiden på året. ÅHVABRA!
BIGBADWOLFF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0