Men hallå

Läste precis någonstans meningen: "Skulle inte vilja vara någon annanstans än där jag är just precis nu"

Och tamejfan är det inte så jag känner med när jag tänker efter?

Att gå upp tidigt, sätta sig i en bil till ett skidsystem och bara kötta hela dagen lång med duktiga och motiverade åkare. Sedan sätta sig i bilen och åka hem. Äta, duscha, dricka öl och sova.

Livet de'luxe

Jag känner det att väderprognosen hånar mig. Sol i helgen och sen snö tre dagar i rad. Det är som gjort för att jag ska "missa" flyget och stanna tills april.

Men det blir väll inget med det...

Övriga noteringar att jag inte under de senaste tre dagarna upplevt känslan av en torr handske. Impregneringen i de jag har är som bortblåst. Sedan att element är bortprioriterat och golvvärme är det som ska hålla folk levande i vätan/kylan rockar inte. Alls. Så det blir blöta handskar imorgon också.

Kom-ihåg: KÖP EN JÄVLA PJÄXTORK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0