Bäm

Lång dag. Vart i backen sen 10. Åkte lite själv. Haft 3 lektioner. Tejpat stukade handleder. Provat lite skidor. Lekt med kusiner.
All energi rann i princip av mig den sista timmen och efter jag lyckats ta ur inneskorna på pjäxor och boots så fastnade jag på golvet i badrummet. Jag orkade inte ta mig upp. Där låg jag tills Pappa kom 30 minuter senare, då hamnade jag i en soffa istället. Det fanns verkligen ingen energi kvar i kroppen. Blev helt apatisk. Lyckades komma upp och få i mig lite föda. Mamma hittade lite dextrosol i ett skåp också, bättre än knark. Nu är jag lite mer levande ialf men det är knappt.
Känns som jag hamnat i en liten dipp. "Rent objektivt världens sämsta människa", lite så.
Orkar inte ge mig ut i Falköpingsnatten. Låter andra sköta det. Får lite migrän-känningar på allt ockås. Gömen... nja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0