Det är som det är, men ändååå

För att vara Onsdag så är det väll ändå rätt bra energi kvar i den "gamla" kroppen.
Började dagen med en 10-minuters sovmorgon. Det låter inte mycket för världen men att med gott samvete kunna snooza en gång till, HEAVEN!
Film om försurning i världshaven i miljön. Precis som ni anade kommer detta leda till våran undergång. Världens längsta samhällslektion om ekonomi, tro det eller ej men jag spelade inte en enda gång under denna 90 minuters lektion! Jag var till och med aktiv och ställde frågor och diskuterade och massa. Bra Victor.
Dock kanske man ska tillägga att jag somnade på historian istället... men det tar vi inget extra för!
Det var ganska lugnt på byttan, fick reda på att det inte finns en enda av den jackan jag ville ha i landet... Sååå då får jag ta en svart istället för röd... helvete. Men as far as bad goes it could have been worse.
Hade kunder till ca 18.20 så jag la i en extra växel för att hinna ut till Floby 18.30, men jag var ombytt och klar tjugo i. Bra Victor.
Träningen gick sådär, en del dåligt och en del bra. Ett bra centeranfall. Känner mig väääldigt seg i benen, inte spänstig för fem öre... kämpa Göran.
Nu ska jag titta magnus betner-klipp på tuben... så hoi!
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0