Fäkk

Nu trodde jag att jag var smart. Njöt av att haft en fantastiskt fin dag med skola, extremt roligt jobb och en helt sagolik träning. Innan jag fortsätter vill jag bara klargöra följande: Jag älskar att jobba på byttan. Det är så jävla bra affärside bakom och den inställningen vi hela tiden ska förmedla. När chefens motto är "vi är aldrig omöjliga, vi löser det" så går det knappast annat än trivas på jobbet. Åh. Jag älskar det.
Sedan att få träna utan någon träningsvärk, what so ever i kroppen är fan bättre än guld. Träningen kändes så snuskigt bra idag att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Efter regn kommer den underbara känslan av att slå en boll jävligt hårt i golvet och känna att det inte ens var svårt. Åh. Bra skit.
Men detta var bra bara tills jag såg att den senaste videon från Traveling Circus. Åh. Jag blev påmind om vad det är jag gillar att göra allra allra mest. Nämligen spendera dagarna i glada vänners sällskap pumpandes osannolika mängder puder. Åka runt och cepa och lukta svett och äta konstigt och sova konstigt och lukta konsitgt och åka massa skidor. Åh. Jag vill bara vara där så mycket att det känns som min egen kropp nästan flyttats dit endast med hjälp av tanken. Det gör ont. På riktigt. Jag vill bara ut. Kan inte beskriva det. Jag dör.
Meningen med livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0